top of page

צילומי הריון בטבע

//

צילומי הריון בטבע

צילומי הריון הם מזכרת מדהימה אשר נעים תמיד להתבונן בה שוב ושוב. אם אתן מעוניינות להפוך את המזכרת הזו לייחודית ויפה במיוחד, ההמלצה שלי היא ללכת על צילומי הריון בטבע.
 

צילומי הריון בטבע – הבחירה המושלמת

הדבר שכל כך יפה בצילומי הריון בטבע, הוא המפגש החד פעמי בין גוף האישה בתקופת ההיריון, אשר מייצג את הכוח ועוצמה של טבע, לבין הטבע האינסופי שיש לנו בארץ . המפגש המרהיב הזה מייצר תמונות נפלאות ומרגשות שמנציחות את הגוף שלנו ברגעים הכי יפים שלנו. תמונות הריון מראות לנו את היופי האמיתי של החיים, ומעניקות לנו מזכרת בלתי נשכחת מהתקופה הזו של חיינו. 

בחירת מיקום

כשקובעים צילומי הריון בטבע, ישנה חשיבות גדולה למיקום המדויק בו תבחרו לערוך את הצילומים. את הצילומים ניתן לקיים בחוף הים, ביער, בשדה פתוח, בחורשה או בשמורת טבע. כל מקום שתבחרו ותרגישו בו בנוח יוכל בקלות להפוך ללוקיישן מנצח אשר יספק תמונות איכותיות וייחודיות.

טיפים לבחירת מיקום

  • התייעצו עם צלמת הריון לפני בחירת המקום. לצלמת ההיריון ישנו ניסיון רב שנים בתחום והיא מכירה מספר לוקיישנים ייחודים שמתאימים בדיוק לצילומי הריון מסוג זה.

  • בחרו מקום שקט בו תוכלי להרגיש הכי בנוח שיש.

  • בחרו מקום המשלב כמה תאי שטח, לדוגמא: שדה פתוח הנמצא ליד יער. כך תוכלי לנצל את הזמן שלך בצורה האולטימטיבית ולקבל מגוון רחב של תמונות מכמה תאי שטח שונים.

אביזרים נלווים

אם בחרתן לקיים צילומים בטבע, מומלץ להביא את הדברים שאולי תזדקקו להן במהלך הצילומים. הקפידו להביא מבחר של כמה בגדים מהם תוכלו לבחור את הסט המועדף עליכן לכל תמונה. מברשת שיער, קליפסים, קשת או כל דבר אחר שיגרום לכן להרגיש בנוח והכי יפות שיש.

 

מומלץ להביא גם מספר אביזרים איתם תוכלו להצטלם ולהעשיר את התמונות. נעלי תינוק, צילום אולטרסאונד, שמיכה לשכב עליה, או כל פריט שיתרום ליצירת תמונה מקורית ויפה.

 

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר - צרי קשר כעת.

גלריות צילומי הריון בטבע

//

// צרי קשר כעת

bottom of page